Blog honen helburua azken urteetan irakasle-gai garenok hainbestetan entzun dugun arbel digitalaren inguruko informazioa ematea da

2011-07-01

Aplikazio Didaktikoen Ereduak

Asko dira Arbel Digitala erabiltzeko aukerak eta profitatze didaktikoak. Tresna hau erabiltzeko eredu guztiak, kolektiboki eragiten dute ikaslego eta irakaslegoaren arteko interakzioan. Hona hemen Pere Marques-ek (aurretik ere bere liburu honetatik ateratako informazioa eskura duzu) bere liburuan aipatzen dituen 17 proposamen ezberdin Arbel Digitalaren eraginkortasunaren inguruan:




1.- Irakaslegoaren azalpenen sostengua.

2.- Aniztasunaren tratamendurako ariketa eta baliabideen aurkezpena (Web orrialdeak, bideoak, etab.).

3.- Baliabide ezberdinen aurkezpen publikoa ikasleriaren partez (Programak, DVD-ak, etab.).

4.- Taldean egindako lanen aurkezpen publikoa (ikertu, ideiak elkartzea, ezagutzak lantzea, etab.).

5.- Eztabaiak bideratzeko sostengua. Bai irakasleak zein ikasleak baliatuko dira bere funtzioaz.

6.- Ordenagailuaren txokoa profitatzen da, ikasleak lan eta idatziak inprimatzeko, etab.

7.- Klaseko egunkariak eta aniztasun eleanitza. Eguna, egunkariak irakurtzen hasi daitezke ikasleak, eguneroko gaiez ohartuz, eztabaidak sortuz, etab.,

8.- Klasean, bideokonferentziak eta On-Line komunikazio kolektiboak ahalbidetzen ditu.

9.- Kolaboraziozko ariketa eta lanen burutzea klasean.

10.- Klasean egindako ariketen zuzenketa kolektiboa.

11.- Itxaroten ez ditugun galderak interneten bidez beha daitezke.

12.- Arbel erreziklatuaren papera ere joka dezake noizean behin.

13.- Laburpen bateratuak bideratzeko baliagarria (Adib. euren ideien antolaketa).

14.- Ikasgelan multikulturalitatea etengabe lantzen da, grafiko, mapa, eta horrelako baliabideen bidez.

15.- Programa informatiko ezberdinen erabilpenen ikaskuntzak.

16.- Arbel Digitala eta ikastetxeko Intranet-a (irakaslegoaren informazio digitalaren jasotzailea).

17.- Webcam-a eta Eskaner-a.

No hay comentarios:

Publicar un comentario