Asko dira Arbel Digitala erabiltzeko aukerak eta profitatze didaktikoak. Tresna hau erabiltzeko eredu guztiak, kolektiboki eragiten dute ikaslego eta irakaslegoaren arteko interakzioan. Hona hemen Pere Marques-ek (aurretik ere bere liburu honetatik ateratako informazioa eskura duzu) bere liburuan aipatzen dituen 17 proposamen ezberdin Arbel Digitalaren eraginkortasunaren inguruan:
1.- Irakaslegoaren azalpenen sostengua.
2.- Aniztasunaren tratamendurako ariketa eta baliabideen aurkezpena (Web orrialdeak, bideoak, etab.).
3.- Baliabide ezberdinen aurkezpen publikoa ikasleriaren partez (Programak, DVD-ak, etab.).
4.- Taldean egindako lanen aurkezpen publikoa (ikertu, ideiak elkartzea, ezagutzak lantzea, etab.).
5.- Eztabaiak bideratzeko sostengua. Bai irakasleak zein ikasleak baliatuko dira bere funtzioaz.
6.- Ordenagailuaren txokoa profitatzen da, ikasleak lan eta idatziak inprimatzeko, etab.
7.- Klaseko egunkariak eta aniztasun eleanitza. Eguna, egunkariak irakurtzen hasi daitezke ikasleak, eguneroko gaiez ohartuz, eztabaidak sortuz, etab.,
8.- Klasean, bideokonferentziak eta On-Line komunikazio kolektiboak ahalbidetzen ditu.
9.- Kolaboraziozko ariketa eta lanen burutzea klasean.
10.- Klasean egindako ariketen zuzenketa kolektiboa.
11.- Itxaroten ez ditugun galderak interneten bidez beha daitezke.
12.- Arbel erreziklatuaren papera ere joka dezake noizean behin.
13.- Laburpen bateratuak bideratzeko baliagarria (Adib. euren ideien antolaketa).
14.- Ikasgelan multikulturalitatea etengabe lantzen da, grafiko, mapa, eta horrelako baliabideen bidez.
15.- Programa informatiko ezberdinen erabilpenen ikaskuntzak.
16.- Arbel Digitala eta ikastetxeko Intranet-a (irakaslegoaren informazio digitalaren jasotzailea).
17.- Webcam-a eta Eskaner-a.
No hay comentarios:
Publicar un comentario